Порядок видачі дозволу на розміщення малої пересувної архітектурної форми
ПОРЯДОК ВИДАЧІ ДОЗВОЛУ НА РОЗМІЩЕННЯ МАЛОЇ ПЕРЕСУВНОЇ АРХІТЕКТУРНОЇ ФОРМИ
включаючи надання дозволу на розміщення об’єкта торгівлі, погодження асортиментного переліку, дозволу на реалізацію харчових продуктів, висновку органів пожежного нагляду щодо розміщення
10.1. Заявник подає Адміністратору заяву на одержання документа дозвільного характеру, до якої долучає заяву про надання дозволу на розміщення малої архітектурної форм (далі заяву про надання дозволу) за формою затвердженою Наказом Держбуду України №227 від 13.10.2000 р. (у разі заняття торговельною діяльністю заява доповнюється проханням надати дозвіл на розміщення малої архітектурної форми — об’єкта торгівлі та погодити режим роботи). До заяви про надання дозволу долучається комплект документів для передачі дозвільним органам — учасникам взаємодії при проходженні процедури:
спільні для всіх учасників процедури:
— схема розміщення пересувної МАФ (схема прив’язки установки об’єкта на топографо-геодезичній основі в М 1:500), виготовлена проектною організацією, що має відповідну ліцензію (2 примірники);
— копія свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності;
— копія документа, що посвідчує право на земельну ділянку (у разі наявності)
для районної СЕС :
— клопотання про надання дозволу на реалізацію харчових продуктів та продовольчої сировини, затвердження асортиментного переліку (при потребі), погодження розміщення пересувної МАФ;
— копія платіжного документу про оплату послуг районної СЕС — при потребі;
— бланк договору про надання послуг СЕС, підписаний та скріплений печаткою суб’єкта підприємницької діяльності (при погодженні асортиментного переліку);
— запропонований асортимент товарів для реалізації (при виробництві/продажу харчових продуктів) для районної служби ГУ МНС України в Львівській області:
— клопотання про надання висновку та погодження розміщення пересувної МАФ;
— договір про надання послуг для відповідного структурного підрозділу райдержадміністрації:
— копія документу про сплату збору за розміщення об’єкта торгівлі/ побутового обслуговування або копія свідоцтва платника єдиного податку
10.2. Адміністратор наступного дня телефоном або іншим доступним способом повідомляє голову сільської, селищної, міської ради, районної адміністрації про надходження документів і разом з ним визначає дату і спосіб їх передачі та повернення Адміністратору. До сільської, селищної, міської ради, районної адміністрації передаються заява про надання доз
волу та спільні для всіх учасників взаємодії документи. У 5-денний термін заява про надання дозволу та документи із скеруванням голови сільської, селищної, міської ради, районної адміністрації передаються Адміністратору. Адміністратор здійснює дії, передбачені пп. 3,5 — 3,7, 3.11 Порядку взаємодії, після чого формує комплекти копій та оригіналів документів,
які передаються до:
— відділу містобудування та архітектури: копія заяви про надання дозволу та спільні для всіх учасників процедури документи (подаються оригінали схеми розміщення МАФ);
— районної СЕС: копії спільних для всіх учасників процедури документів плюс документи, призначені для СЕС;
— районної служби ГУ МНСУ: клопотання на ім’я керівника районної служби та копії спільних для всіх учасників процедури документів;
— відповідного структурного підрозділу райдержадміністрації: копія заяви про надання дозволу, спільні для всіх учасників процедури документи, копія документу про сплату збору за розміщення об’єкта торгівлі/побутового обслуговування або копія свідоцтва платника єдиного податку.
10.3. Адміністратор визначає дату, час, місце спільного засідання уповноважених представників учасників процедури не пізніше 3-го дня з дня передачі документів. Засідання уповноважених представників учасників процедури д час його проведення або у порядку, передбаченому п.п. 3.14, 3.15 Порядку взаємодії Адміністраторові передаються для передачі Заявникові наступні документи або витяг з протоколу засідання уповноважених представників учасників процедури щодо відмови в наданні дозволів (дозволу):
— від відділу містобудування та архітектури — затверджена схема розміщення пересувної МАФ, дозвіл на розміщення пересувної МАФ;
— від районної СЕС — погоджений асортиментний перелік, дозвіл на реалізацію харчових продуктів, погодження розміщення МАФ;
— від районної служби ГУ МНСУ — висновок та погодження розміщення пересувної МАФ;
— від відповідного структурного підрозділу райдержадміністрації (виконавчого комітету міської ради) — дозвіл на розміщення об’єкта торгівлі, погодження режиму роботи.
10.4. Відповідно до п.3.16 Порядку взаємодії Адміністратор інформує Заявника і передає йому документи, визначені п. 10.3 Порядку видачі, або витяг з протоколу засідання уповноважених представників учасників процедури щодо відмови в наданні дозволів (дозволу).
Tags: Новости