Проектирование зданий, расчет конструкций, авторский надзор

Порядок погодження проектної документації для будівництва

Проектна документація для будівництва розробляється на замовлення Заявника проектними організаціями, що мають відповідну ліцензію на основі вихідних даних на проектування. Склад, зміст, порядок розроблення, погодження та затвердження проектної документації для будівництва визначається ДБН А.2.2-3-2004, затверджені наказом Держбуду України від 20.01.2004 р. №8.
6.1. Заявник або уповноважений проектної організації (якщо це передбачено договором) подає Адміністратору заяву на одержання документів дозвільного характеру, копію свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта господарювання, статут для юридичних осіб, копію паспорта (для фізичних осіб — суб’єктів підприємницької діяльності), копію договору оренди земельної ділянки або Державного акта на право власності на землю, до яких долучаються документи та для кожного з учасників процедури:
6.1.1. для районної служби ГУ МНСУ:
— клопотання про надання висновку галузевої експертизи та погодження проектної документації;
— проектна документація;
— договір про надання послуг;
— та підтверджуючі документи про оплату за їх надання;
6.1.2. для СЕС:
— клопотання про надання висновку галузевої експертизи та погодження проектної документації;
— проектна документація;
— договір про надання послуг;
6.1.3. для державної екологічної інспекції № Державного управління екологічної безпеки у Львівській області:
o клопотання про надання висновку галузевої експертизи та погодження проектної документації;
o проектна документація;
6.1.4.для кожної із визначених АПЗ інженерних служб — учасників взаємодії:
— клопотання про погодження проектної документації на відповідність наданим технічним умовам;
— проектна документація;
— договір про надання послуг (при потребі: тепло, водопостачання, водовідведення);
6.1.5. для відділу містобудування та архітектури:
— клопотання про погодження проектної документації;
— проектна документація;
6.2. Відповідно до Порядку взаємодії Адміністратор передає зазначені у п.6.1 Порядку видачі документи учасникам процедури. У кожному конкретному випадку він складає графік передачі документів залежно від кількості учасників процедури та кількості поданих екземплярів проектної документації таким чином, щоб для кожного із учасників процедури, за винятком інженерних служб, виділялось на опрацювання проектної документації не більше 5-й робочих днів, а для учасників процедури — інженерних служб — не менше 3-х робочих днів. Згідно з графіком (по закінченні відведеного для опрацювання всіма учасниками процедури терміну) Адміністратор визначає дату 1-го, при потребі кількох спільних засідань уповноважених представників учасників процедури (районної містобудівної ради), для проведення яких відводиться 3 робочих дні. Результатом спільних засідань уповноважених представників учасників процедури (районної містобудівної ради) є протокол останнього засідання про результати розгляду проектної документації.
У разі необхідності отримання висновків та погоджень поза Порядком взаємодії протокол спільного засідання уповноважених представників учасників процедури (районної містобудівної ради) про результати розгляду проектної документації складається згідно з Порядком видачі після подання Заявником або уповноваженим проектної організації отриманих висновків та погоджень поза Порядком взаємодії.
Організація спілкування представників учасників процедури з уповноваженими представниками проектної організації забезпечується дозвільними органами самостійно.
6.3. Проектна документація з експертними висновками та погодженнями, один примірник договорів на надання послуг та копія протоколу спільного засідання уповноважених представників учасників процедури (районної містобудівної ради) передаються Адміністратору відповідно до Порядку взаємодії.
6.4. Адміністратор інформує Заявника або уповноваженого проектної організації відповідно до п.3.16 Порядку взаємодії про необхідність подання копій платіжних документів (суми та розрахункові рахунки вказуються в договорах). При передачі документів Адміністратор звіряє сплачену суму з сумою підписаного договору, робить відповідні записи в контрольному графіку документообігу та в журналі і передає Заявнику/уповноваженому проектної організації проектну документація з експертними висновками та погодженнями (4-й примірники), 1 примірник договорів на надання послуг та копію протоколу спільного засідання уповноважених представників учасників процедури (районної містобудівної ради).
Копії платіжних документів наступного дня передаються Адміністратором дозвільним органам — учасникам процедури відповідно до Порядку взаємодії.
6.5. Експертиза щодо відповідності проектної документації вимогам НПА з охорони праці, комплексний висновок Державної інвестиційної експертизи (при потребі), висновки відділу культурної спадщини управління культури Львівської облдержадміністрації (при потребі), висновки інспекції з енергозбереження (при потребі), висновки органу з гірничого
нагляду (при потребі) забезпечується Заявником або уповноваженим проектної організації самостійно.
6.6. Проектна документація затверджується інвестором (Замовником) на підставі протоколу спільного засідання уповноважених представників учасників процедури (районної містобудівної ради) та комплексного висновку Державної інвестиційної експертизи.

Tags:

Comments are closed.