Порядок погодження місця розташування об’єкта
3.1. Заявник за бажанням отримує інформацію з питань оформлення документів щодо погодження місця розташування об’єкта; при потребі консультація надається районним відділом земельних ресурсів та район ним відділом містобудування та архітектури.
Заявник подає Адміністратору заяву на одержання документів дозвільного характеру до якої долучається клопотання про погодження місця розташування об’єкта.
Бланк заяви та зміст клопотання видаються Адміністратором.
3.2. До заяви та клопотання додається пакет документів, визначений п.п.3.2.1-3.2.6:
3.2.1. копія свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта господарювання;
3.2.2. статут (для юридичних осіб);
3.2.3. копія паспорта (для фізичних осіб — суб’єктів підприємницької діяльності);
3.2.4. згода власника або користувача земельної ділянки (при вилученні);
3.2.5. викопіювання з генерального плану або іншої містобудівної документації;
3.2.6. схема генплану об’єкту М І:500, М І:200; копія плану земельної ділянки з нанесенням на ній варіантів розміщення об’єкта із зазначенням загальної площі, яку необхідно вилучити та умов вилучення;
3.2.7. у разі відсутності об’єкту в генплані — містобудівне обґрунтування; для стаціонарних малих архітектурних форм (СМАФ) — перед проектні пропозиції.
3.3.Адміністратор, відповідно до Порядку взаємодії, не пізніше на ступного дня подає голові райдержадміністрації клопотання та копії документів, визначені п.3.2.1-3.2.6 Порядку видачі. Голова райдержадміністрації, як правило, скеровує документи на розгляд голові Комісії з питань вибору земельних ділянок для розміщення об’єктів (далі Комісія з вибору) та голові міжвідомчої комісії (далі Міжвідомча комісія).
Адміністратор інформує голів Комісії з вибору та голову Міжвідомчої комісії про подані документи, узгоджує час, місце, дату спільного засідання Комісій та організує його проведення згідно з Порядком взаємодії. Спільне засідання Комісії з вибору та Міжвідомчої комісії визначає потребу у виготовленні Містобудівного обґрунтування (МО) розміщення об’єкту будівництва, або перед проектних пропозицій (для СМАФ). У такому випадку приймається рішення, яке зобов’язує Заявника/відділ містобудування та архітектури виготовити або погодити завдання до МО або виготовити перед проектні пропозиції.
Погодження МО/передпроектних пропозицій забезпечується за принципом організаційної єдності.
Адміністратор, відповідно до Порядку взаємодії, інформує про прийняте спільним засіданням рішення.
3.4.У разі, якщо МО/передпроектні пропозиції не розробляються, спільним засіданням приймається рішення-рекомендація раді погодити місце розташування об’єкта, надати дозвіл на проведення проектно-вишукувальних робіт та надається доручення Комісії з вибору виготовити Акт вибору земельної ділянки. У такому випадку Адміністратор передає Комісії з вибору для подальшого опрацювання подані клопотання та документи, включаючи протокол спільного засідання.
Комісія опрацьовує отримані документи упродовж 10-и робочих днів.
При потребі Адміністратор узгоджує з головою Комісії дату виїзду Комісії (у повному або обмеженому складі) для обстеження земельної ділянки та дату засідання, про що робить запис у контрольному графіку документообігу за своїм підписом. Адміністратор організує виїзд Комісії для обстеження земельної ділянки згідно з Порядком взаємодії. Адміністратор повідомляє Заявника про дату, місце та час виїзду і засідання Комісії. Заявник або його представник, залучаються до роботи комісії і за власним бажанням можуть бути присутніми на її засіданнях.
Результатом засідання Комісії є підписання Акту вибору земельної ділянки. Наступного дня після підписання Акт вибору земельної ділянки разом з документами та проектом рішення міської ради передається Адміністратору, який відповідно до Порядку взаємодії скеровує їх секретарю ради для прийняття відповідного рішення.
3.5. При вилученні земельної ділянки, у разі, якщо МО не розробляється, відповідно з рекомендацією спільного засідання Комісії з вибору та Міжвідомчої комісії секретар ради готує листи-клопотання ради до районного відділу земельних ресурсів, санітарно-епідеміологічної служби (СЕС), відділу містобудування та архітектури, природоохоронного та органу культурної спадщини про надання висновків. Лист-клопотання разом з копіями документів, вказаних в п.3.2.4-3.2.6 Порядку видачі Адміністратор передає дозвільним органам — учасникам взаємодії, які, не пізніше 10-и робочих днів з дня отримання доку ментів, зобов’язані підготовити та передати Адміністраторові свої висновки. Висновки дозвільних органів, що не є учасниками взаємодії, Заявник отримує поза Порядком взаємодії.
При вилученні земельної ділянки у разі, якщо приймається рішення про розробку МО, висновки вищезазначених дозвільних органів надаються в процесі розгляду та погодження МО.
3.6. Після прийняття рішення радою Адміністратор інформує Заявника та передає йому копію рішення разом з документами, необхідними для подальшого проходження дозвільних процедур.
3.7. За бажанням Заявника Адміністратор організовує видачу технічного завдання на розробку проекту відведення. Для цього заявник повинен додати до документів клопотання на ім’я керівника районного відділу земельних ресурсів, підписати (у разі згоди) 2-а примірники договору (бланк договору видає Адміністратор) та подати копію платіжного документу про внесення на рахунок, вказаний Адміністратором. Не пізніше на ступного дня Адміністратор передає документи відділу земельних ресурсів, який упродовж 7-й днів готує технічне завдання на розробку проекту відведення та передає його Адміністратору, який видає його Заявнику разом з документами.
3.8. Проект відведення розробляється землевпорядною організацією, яка має ліцензію на проведення робіт із землеустрою відповідно до договору із Заявником.
Tags: Новости