Проектирование зданий, расчет конструкций, авторский надзор

Требования к 5-ти звездочным гостинницам в Украине

I Облаштування території, зовнішні елементи благо­устрою

1 Вивіска:

1) з зовнішнім освітленням або що світиться

2) що світиться з емблемою

2 Вхід до готелю:

1) безпосередньо до вестибуля, де мітиться служба приймання, захищений від попадання холодного повітря

2) окремий службовий вхід

3) вхід для гостей з дашком над дверима або з подвійними дверима, що відкриваються автоматично

5) вхід для гостей з повтряно- тепловою завісою та дашком на шляху від автомобілю

3 Вхід до ресторану (кафе, бару);

1 ) з готелю

2) окремий вхід з вулиці до об’єкта громадського харчування (не стосується закладів громадського харчування розташованих на поверхах, вище другого)

Автостоянка:

1) автостоянка біля готелю або на відстані не більш 400 м. від нього з урахуванням особливостей

забудови району. Кількість місць не менша ніж 20% від кількості номерів, для мотелів — 100%.

2) автостоянка з охороною або гараж з основними видами технічного обслугованія автомобілів. Кількість місць не менша ніж 25% вiд кількості номерів, для мотелів-100% 5

Декоративне та/або огороджувальне озеленення території (крім готелів, розташованих у суцільній міській забудові)

II Громадські приміщення Устаткування, обладнання та меблі відповідають функціональному призначенню приміщення

7 Зона приймання (рецепція):

1 ) з мінімальною площею в (м2), якщо кількість номерів менша ніж 50 -50м2

2) додаткова площа в (м2) на кожний номер понад 50

Служба приймання та зона відпочинку:

1) — меблі (крісла, дивани, стільці, столи, журнальні столики);

— спеціальне покриття підлоги: граніт, мозаїка, оздоблювальна плитка

2) — меблі гарнітурні для відпочинку;

— оздоблення підлоги та стін з штучних або натуральних матеріалів;

— декоративне озеленення;

творами, які гармонують з обстановкою;

— оформлення інтер’єру приміщення декоративними елементами, картинами або іншими художніми творами, які гармонують з обстановкою;

— освітлювальні прилади, які гармонують з загальним стилем приміщення та забезпечують достатнє освітлення (не менше 10 Вт/м2

3) — меблі для відпочинку гарнітури виготовлені на замовлення, виняткового дизайну;

— оздоблення підлоги та стін з натуральних матеріалів

найвищої якості;

живі квіти та декоративні рослини;

декоративні елементи оформлення інтер’єру та картини

в авторському виконанні, що відповідають загальному

стилю приміщення,

освтиовальні прилади виняткового дизайну на індиві-

дуальне замовлення, які гармонують з загальним стилем

приміщення та забезпечують достане освітлення (не

менніе 10Вт/м2)

9 Килими або килимове покриття в зонах відпочинку та коридорах

10 Сейф для зберігання цінностей туристів в зоні приймання

11 Інформаційні та рекламні матеріали, у т. ч. на іноземних мовах, в зоні приймання або в холах на поверхах

12 Реєстрація з використанням сучасного технічного обладнання (якщо кількість номерів більше ніж 30)

13 Холи (салони) на поверхах

14 Приміщення/частина приміщення для перегляду телепередач

ІІІ Загальне технічне обладнання

15 Аварійне освітлення (ліxтapi, акумулятори) або центрані-зоване аварійне енергопостачання

16 Стаціонарний генератор, що забезпечує освітлення громадських та житлових приміщень i роботу ліфтів, протягом не менніе 24 годин (в місцевостях, де неможливо забезпечити централізоване аварійне енергопостачання) або централізоване аварійне енергопостачання

17 Стаціонарний генератор, що забезпечує освітлення громадських та житлових приміщень i роботу ліфтів, холо-, дальних установок, кухонного обладнання, оброблення та подачу води протягом не менніе 24 годин (в місцевостях, де неможливо забезпечити централізоване аварійне енергопостачання) або централізоване аварійне енергопостачання

18 Резервуар для запасу води щонайменше на добу у районах з можливими перебоями у водопостачанні

19 Резервна система гарячого водопостачання на час aвapiї чи профілактичних робіт

20 Кондиціонування приміщень спільного використання (вестибуль, приміщення для культурних/ділових заходів):

1) кондиціонування або інші системи чи обладнання, які забезпечують заміну повітря та дотримання температури 1 8-22С ° i вологості 45-60 %;

2) кондиціонування

21 Кондиціонування житлових приміщень

1 ) кондиціонування або інщи системи чи обладнання, які забезпечують заміну повітря та дотримання температури 18-22С ° i вологості 45-60 %;

22

2) КондиціонуванняВентиляція санвузлів

23 Опалення:

1) опалювання громадських i житлових приміщень окремими приладами або центральне опалення

2) центральне опалення будинках)

3) з термостатом для індивідуального регулювання температури (в нових та реконструйованих будинках)

4)підігрівання підлоги у ванній кімнаті

24 Пасажирський ліфт або ескалатор в будинках (вимога не обов’язкова за наявності документального підтвердження щодо неможливості встановлення ліфту з технічних причин. У такому випадку повинно бути забезпечене безплатне доставляння багажу в номери).

1) більше чотирьох поверхів

2) більше трьох поверхів

3) більше двох поверхів

4) більше одного поверху

5) час очікування — 30 сек. — 45 сек.

6) цілодобова робота ліфту або ескалатора

25 Вантажний ліфт (якщо кількість номерів більше30)

26 Не менше 1 ліфта на кожні 60 номерів (в нових та реконструйованих готелях )  

27 Телефонний зв’язок

1)телефон в рецепції, доступний для гостей

2) міський телефон на noвepci за відсутності телефонів в номерах

3) міський телефон в ycix номерах

4) прямий телефон з міською, міжміською, міжнародною мережею в ycix номерах

5) в багатокімнатних номерах — в кожній кімнаті

6) в багатокімнатних номерах – в санвузлах

7) телефони колективного користування у вестибулі в кa6iнi або під акустичним Ковпаком — міський, міжміський, міжнародний

IV Номерний фонд

28 Місць в одно — двомісних номерах не менше:

29 Житлова площа однокімнатних номерів (без площі санвузла, коридору та балкону) в м2

1 ) одномісні 14м2

2) двомісні 16 м2

3) тримісні14 16 м2

4) чотиримісні 18 м2

5) для номерів, в яких кількість ліжок більше чотирьох, до площі чотиримісного номеру

додається на кожного наступного гостя 4,5 м2

6) допускається відхилення не більше ніж на 10% житлової площі номерів, за умови збільшеної площі

інших частин номеру (лоджія, коридор тощо) та /або підвищеної функціональності меблів

Багатокімнатні номери

Багатокімнатні номери, які повинні мати як мiнiмyм: вітальню площею не менше 16 м2, спальню з санвузлом (ванна, душ, умивальник, унітаз), коридор з додатковим туалетом. Кількість — не менше 5% від загальної кількості номерів

Звукоізоляція номерів на рівні 35 дБА

33 Усі номери з підвищеною звукоізоляцією дверей та вікон, яка забезпечує захист від вуличного шуму.

34 Усі номери з особливою звукоізоляцією стін, дверей та вікон, яка повністю виключає проникнення стороннього шуму з вулиці та готельних приміщень.

V Технічне оснащення номерів

35 Двері та замки:

1) замок

2) з внутрішнім запобіжником

3)замок підвищеної секретності

3)вічко в дверях

Охоронна сигналізація чи електронні засоби контролю за безпекою номеру

Освітлення :

1 ) загальне освітлення кімнати

2) свггилъник біля кожного ліжка

3) лампа, яка забезпечує освітлення робочого місця (стола)

4) вимикач дистанційного управління загального освітлення біля узголів’я ліжка (в нових та реконструйованих готелях)

Електричні розетки:

1)з зазначенням напруги

2) не менше двох на штату

3) у санвузлі

4) для підключення до Інтернету

5) різночасові

Телевізор:

1 ) на прохання гостя

2) кольоровий у кожному номері

3) з прийманням програм основи телекомпаній світу i готельного відео каналу з дистанційним управлінням

40 Радіоприймачі або інша можливість приймання радіопрограм в ycix номерах

41 Холодильник у багатокімнатних та одномісних номерах

42 Miні-бар або холодильник в ycix номерах 

43 Miні-бар 

44 Miнi-сейф у кожному номері або сейф з індивідуальними відділеннями у службі приймання 

45 Miні-сейф у кожному номері 

VI Оснащення номерів меблями та інвентарем

46 Ліжко (мінімальні розміри): 

1) односпальне 80 х 190 см

2) односпальне 90 х 200 см

3) двоспальне 140 х 190 см

4) двоспальне 160 х 200 см

5) дитяче або розкладне ліжко (на прох.)

47 Комплект постільних речей i білизни:

— матрац з наматрацником;

— дві подушки;

— ковдра, додаткова ковдра, покривало на ліжко;

— простирадло, підковдра, наволоки

48 Килимок біля кожного ліжка за відсутності килима або килимового покриття підлоги 

49 Килим або килимове покриття підлоги 

50 Тумбочка (столик) біля кожного спального місця 

51 Вішалка для верхнього одягу i головних уборів 

52 Шафа, вбудована шафа або ніша для одягу з поличками i плічками (не менше 3 шт. на місце)

53 Шафа з поличками, вішалкою та плічками (не менше 5 шт./місце) 

54 Стільці або інші меблі для сидіння (1 предмет на кожного гостя, але не менше 2 на номер) 55 

Kpіслo для відпочинку (мінімум 2 на номер) або м’який диван

56 Стіл/письмовий стіл 

57 Письмовий стіл зі стільцем/робочим кріслом 

58 Журнальний столик 

59 Поличка (підставка) для багажу 

60 Цупкі завіси (або жалюзі), що забезпечують затемнення приміщення 

61 Прозорі завіси (або жалюзі) 

62 Дзеркало:

1) у кімнаті, додатково до дзеркала в ванній кімнаті/над умивальником

2) мінімум одне великого рoзмipy або у повний зріст

63 Швацький набір (голка, нитки) 

64 Щітки: для одягу, для взуття 

65 Склянки на кожного гостя 

66 Haбip посуду для питної води, чаю та міні-бару 

67 Вода мінеральна або столова, 0,2 л на гостя щоденно 

68 Попільничка 

69 Ключ комбінований (для відкривання пляшок) 

70 Інформаційні матеріали в номері:

1 ) перелік послуг та прейскуранти цін на них

2) рекламні матеріали (буклети, брошури тощо)

з туристичною та іншою інформацією

3)телефонний довідник

3)телефонний довідник

4) на іноземних мовах

5) у папці з емблемою готелю

71 Ha6ip письмового приладдя (конверта, поштовий папір, ручка, олівець) 

72 Ярлики: «Прошу не заважати», „Можна прибирати» 

73 Пакета для пральні та хімчистки 

74 Протипожежна інструкція та інструкція щодо дай в екстремальних умовах 

VII Санітарне обладнання номеру

75 Кількість номepiв з повним санвузлом (умивальник, унітаз, ванна або душ)

В нових готелях — 100% незалежно від категорії

76 Площа санвузла повинна бути достатньою для вільного переміщення по ньому та дозволяти безпечне та комфортабельне використання усього обладнання 

77 Кожний номер без санвузла повинен бути обладнаний умивальником з холодною i гарячою водою. 

78 На кожному поверсі, де знаходяться номери без санвузлів, повинні бути 1 туалет та 1 ванна/душова на кожні 5 номерів без санвузлів, але не менше ніж два туалету та дві ванни/душові на поверх окремо для жінок та чоловіків 

79 Інвентар та предмети санітарно-гігієнічного оснащення санвузла

1) дзеркало над умивальником з бічним або верхнім освітленням:

2) поличка для туалетних речей

3) завіси для ванни чи душу

4) килимок на підлозі

5) фен для сушіння волосся

6) тримач для рушників, гачки для одягу

7) склянка

8) рушники на кожного гостя не менше:

8) рушники на кожного гостя не менше:

9) в тому числі банний рушник

10) халат банний (на кожного гостя)

11) шапочка банка (на кожного гостя)

12) тапочки банні (на кожного гостя)

13) туалетні речі на кожного гостя (заміна по мі pi використання):

а) туалетне мило

б) туалетне мило або дозатор рідкого мила, шампунь, піна (сіль) для ванни в упакуванні з емблемою готелю

14) туалетний пaпip

15) тримач для туалетного паперу

16) щітка для унітазу (у футлярі)

17) кошик для сміття з вогнетривкого матеріалу

18) пакети для предмета гігієни

VIII Обладнання санітарних об’єктів загального користування

80 Туалети: туалетні кабіни, умивальник з дзеркалом, електрична розетка, туалетний пaпip, мило або дозатор для рідкого мила, паперові серветки або електрорушники, гачки для одягу, кошики для сміття з вогнетривкого матеріалу

81

Ванні кімнати/душові: ванни/душові кабіни, туалетна кабіна, умивальник з дзеркалом та поличкою для туалетних речей, гачки для одягу, кошики для сміття з вогнетривкого матеріалу

IX Приміщення для надання послуг харчування

82

Ресторан, бар, кафе, їдальня, закусочна — мінімум один об’єкт з вище перерахованих

83

Ресторан або кафе: кількість сидячих місць не менша ніж 75% від кількості місць в готелі

84

Ресторан, декілька залів, окремі кабінети: кількість столів не менша ніж 75% від кількості номерів; клас обслуговування — не нижчий за «вищий»

85

Банкетний зал (зали), можливо такий, що трансформується у конференц-зал

86

Бар

87

Додатковий бар в зоні приймання

88

Окреме приміщення для харчування персоналу

X Додаткові приміщення для надання інших послуг

89

Зал універсальний для проведення культурних /ділових заходів з аудіо — та відеоапаратурою (для мотелів необов’язково)

90

Бізнес-центр з телефаксом, копиовальною технікою, комп’ютерами, підключеними до Інтернету

91

Примирення для біологічного відновлення організму та занять спортом

1) плавальний басейн, сауна, тренажерний зал, солярій, масажна, спортивний зал — мінімум два об’єкти з вищеназваного (обов’язково для готелів ***, що розташовані у курортно-рекреаційній зоні)

2) плавальний басейн

92

Медичний кабінет

93

Перукарня пepшoї чи другої категорії відповідно до вимог ДСТУ 4094 (якщо кількість номерів більша ніж 50)

94

Перукарня вищої категорії відповідно до вимог ДСТУ4094

95

Кімната побутового обслуговування

96

Камера схову (цілодобово)

97

Магазини та торгові кіоски (по продажу сувенірів, пар-фюмерно-косметичної, тютюнової продукції, газет, жур-

налів та іншої поліграфічної продукції )

XI Послуги

98

Служба приймання: цілодобово

99

Швейцар

100

Піднесення багажу (з машини в номер i з номера в машину) цілодобово:

1 ) на прохання

2) обов’язкове

101

Прибирання номеру покоївкою:

1 ) щоденне

2) з контролем за його станом протягом дня

102

Заправляння ліжок покоївкою

103

Зміна постільної білизни:

1 ) один раз на три дні або за бажанням гостя

2) щоденно або за бажанням гостя

104

Зміна рушників:

1 ) один раз на три дні або за бажанням гостя

2) щоденно або за бажанням гостя

105

Прання:

1) повернення білизни протягом 24 год.

2) повернення білизни протягом 12 год.

106

Прасування:

1 ) надання праски, прасувальної дошки

2) виконання протягом 1 години, у т. ч. у вихідні дні

107

Чищення одягу (хімчистка)

108

Дрібний ремонт одягу

109

Чищення взуття:

1) персоналом готелю або автоматом

2) персоналом готелю

110

Послуги секретаря, стенографіста, перекладача, посильного

111

Надання в користування (самостійне або за участі обслуговуючого персоналу) комп’ютерів, електронних засобів зв’язку, відео, аудіо обладнання

112

Зберігання цінностей в сейф адміністрації

113

Зберігання багажу

114

1) Обмін валюти ( для готелів категорії *** допускається наявність пункту обміну валюти або банкомату на відстані до 100м)

2) цілодобовий

115

Приймання кредитних карток

116

Організація зустрічей та проводів (в аеропорту, на вокзалі тощо)

117

Виклик таксі

118

Оренда (прокат) автомобілю

119

Паркування автомобілю персоналом готелю та подання з гаражу (зі стоянки) до під’їзду автомобіля гостя

120

Бронювання квитків на різні види транспорту

121

Бронювання та /або продаж квитків до театру та на інші розважальні заходи

122

Туристичні послуги (туристична інформація, екскурсії, гіди-перекладачі тощо )

123

Прокат спортивного та відпочинкового інвентарю для готелів, розташованих курортно-рекреаційній зоні

124

Виклик швидкої допомоги, користування аптечкою першої допомоги

ХII Послуги харчування

125

Надання сніданків

126

Робота принаймні одного бару в будь-який час доби

127

Обслуговування в номері:

1) з 7.00 до 24.00

2) цілодобово

ХІІІ Вимоги до персоналу та його підготовки

128

Посадові інструкції для персоналу що фіксують функціональні обов’язки і встановлені правила роботи

129

Кваліфікація: керівники та персонал повинні пройти підготовку:

1 ) що відповідає виконуваній роботі

) щодо забезпечення безпеки в готелі

130

Знання мов

1 ) добре володіння персоналом служби приймання

однією іноземною мовою

2) вільне володіння персоналом служби приймання

англійською та ще однією іноземною мовою, підтверджене документом про відповідну освіту (як мінімум закінчення спеціальних курсів)

3) достатні знання англійської мови покоївками, швейцарами та іншим обслуговуваним персоналом

131

Персонал повинен бути здатним створювати в готелі атмосферу гостинності, у стосунках з гостями виявляти доброзичливість

132

Персонал повинен бути добре підготовленим та люб’язним, готовим швидко та ефективно виконувати прохання гостей

133

Персонал повинен проходити періодичний медичний огляд

134

Зовнішній вигляд персоналу:

1) формений одяг, диференційований за службами, службові позначки

2) уніформа персоналу з характерними для готелів особливостями

Tags:

Comments are closed.