Карточка технического решения на проектирование отеля
КАРТКА ТЕХНІЧНИХ РІШЕНЬ
ПО ПРОЕКТУВАННЮ ГОТЕЛЯ:
„Готельний комплекс на 200 номерів «
№ п\п |
Найменування розділу Вимоги |
Запропоноване рішення |
Прим. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
Облаштування території, зовнішні елементи благоустрою |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1.1 |
Вивіска |
З емблемою що світиться |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
Вхід до готелю |
Безпосередньо до вестибулю, де міститися служба приймання, захищений від попадання холодного повітря (тамбури, теплові завіси).
Вхід до готелю повинен бути пристосований до потреб інвалідів та інших мало мобільних груп населення |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2.1. |
|
Окремий службовий вхід |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2.2. |
|
Вхід для гостей з повітряно-тепловою завіскою та дашком на шляху від автомобіля |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2.3. |
Вхід до ресторану (кафе, бару) |
З готелю |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2.4. |
Автостоянка |
Підземна та відкрита автостоянка з охороною. В кількості 100% від кількості номерів |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2.5. |
Декоративне і (або) огороджувальне озеленення території |
Паркан виконати у вигляді „зеленої» огорожі використовуючи кущі та дерева
Архітектурно-декоративна підсвітка комплексу (будинок, територія). |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
Громадські приміщення |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3.1. |
Устаткування та меблі |
Відповідають функціональній визначеності приміщень, та виконані в етнічній для даної місцевості традиції (гуцульські мотиви) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3.2. |
Зона рецепції (приймання) |
Не менш за 200м2 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3.3. |
Служба приймання та зона відпочинку |
Меблі (крісла, дивани, стільці, столи, журнальні столики). Спеціальний покрив підлоги, граніт, мозаїка, оздоблювальна плитка.
Сейф для зберігання цінностей туристів у зоні приймання. Інформаційні та рекламні матеріали, зокрема з іноземними мовами, в зоні приймання або у холах на поверхах. Реєстрація з використанням сучасного технічного устаткування Служба приймання повинна мати спеціальне місце для обслуговування особи, що рухається на візку. У громадських приміщеннях (вестибуль, холи, приміщення для харчування тощо) потрібно визначити місця для особи, що рухається на візку. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3.4. |
Для відпочинку |
Меблі гарнітурні: виготовлені на замовлення, виняткового дизайну,
оздоба підлоги та стін із натуральних матеріалів найвищої якості; живі квіти та декоративні рослини; декоративні елементи оформлення інтер’єру та картини в авторському виконані, що відповідають загальному стилю приміщення; освітлювальні прилади виняткового дизайну на індивідуальне замовлення, які гармонують із загальним стилем приміщення та забезпечують достатнє освітлення не менш ніж 10 Вт\м2 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3.5. |
Килими або килимовий покрив |
У зонах відпочинку та коридорах матеріал килима сертифікований в Україні |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3.6 |
Холи(салони) |
На кожному поверсі |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 |
Загальне технічне устаткування |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4.1. |
Резервна система енергозабезпечення | Стаціонарний генератор1600кВт, що забезпечує освітлення громадських та житлових приміщень і роботу ліфтів, холодильних установок, кухонного устаткування, обробляння та подавання води протягом доби не менше ніж 24 години |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4.2. |
Резервна система гарячого водопостачання на час аварії чи профілактичних робіт |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4.3. |
Кондиціювання приміщень спільного ви користування (вестибуль, приміщення для культурних або ділових заходів) | Кондиціювання (система «чилер фан -койл»)
Басейни: температура води 30 С. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4.4. |
Кондиціювання житлових приміщень | Кондиціювання (система «чилер фан-коіл») |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4.5. |
Вентиляція санвузлів примусова |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4.6 |
Ліфти пасажирські |
Один ліфт повинен бути пристосований до потреб маломобільніх груп населення та інвалідів. Час очікування ліфта — не більше 30 сек. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4.5. |
Опалення | Центральне опалення з термостатом для індивідуального регулювання температури, підігрівання підлоги у ванній кімнаті, 100% резервування електропідігрівачів. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4.7. |
Телефонний зв’язок | Телефон в рецепції, доступний для гостей |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4.9. |
Прямий телефон з міською, міжміською, міжнародною мережею в усіх номерах. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4.10. |
У багатокімнатних номерах телефон у кожній кімнаті, та санвузлах |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4.11. |
Телефони колективного користування у вестибулі в кабіні або під акустичним ковпаком-міський, міжміський, міжнародний. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. |
Номерний фонд | Номерний фонд готелю -204 номери.
Повинен бути один номер, пристосований до потреб інвалідів. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5.1. |
134 двомісних номерів „стандартний» — 34-38 м2.
Багатокімнатні номери повинні мати: 1. Вітальню площею не менше ніж 16м2. 2. Спальню із санвузлом (ванна або душ, умивальник, унітаз), коридор з додатковим туалетом. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5.2. |
60 номерів класу „полулюкс» площею-50-55 м2 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5.3. |
8 номерів класу „люкс» площею — 119 м2 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5.4. |
2 президентських номера класу „люкс» — площею 303 м2 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 |
Звукоізоляція номерів | Усі номери із звукоізоляцією стін, дверей та вікон, яка повністю запобігає проникненню стороннього шуму і відповідає 5 зірковому готелю. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 |
Технічна оснащеність номерів |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7.1. |
Двері та замки | 1. Замок із внутрішнім запобіжником підвищеної секретності, енергозберігаючий пристрій.
2. Вічко у дверях. 3. Охоронна сигналізація чи електронні засоби контролювання за безпекою номера. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7.2. |
Освітлення | 1. Загальне освітлення кімнати.
2. Світильник біля кожного ліжка. 3. Лампа, яка освітлює робоче місце (стіл). 4. Вимикач дистанційного керування загального освітлення біля узголів’я. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7.3. |
Електричні розетки | 1. Із зазначенням напруги.
2. Не менше двох на кімнату. 3. У санвузлі. 4. Для під’єднання Інтернету. 5. Різнопазові. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7.4. |
Телебачення | 1. Кольоровий телевізор у кожному номері.
2. З прийманням програм, основних телекомпаній світу і готельного відео каналу, з дистанційним керуванням |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7.5. |
Радіоприймач | Радіоприймач, або інша можливість приймання радіопрограм в усіх номерах. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7.6. |
Міні-бар | В усіх номерах. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7.7. |
Міні-сейф | В усіх номерах |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8 |
Санітарне устаткування номера |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8.1. |
В усіх номерах повний санвузол (умивальник, унітаз, ванна або душ) |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ПЛАНОВО-ТЕХНОЛОГІЧНЕ ЗАВДАННЯ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Клас (категорія) закладу, його технологічна потужність | Попередньо — 5* з кількістю номерів 200. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Вимоги до закладів ресторанного господарства | У складі ресторанного комплексу передбачити необхідні типи закладів для надання повного комплексу послуг ресторанного господарства:
— зал ресторану повного сервісу (робота 18 год. на добу) на 148 місць, — зал повного сервісу на 118 місць — клас «Гурман» (VIP) (робота 12 год. на добу), — два тематичні зали La Carte (№1 і №2) 40-50 місць кожен (робота 12 год. на добу), — коктейль-бар на 80 місць.(робота 16 год. на добу), — нічний клуб на 40-50 місць (робота 16 год. на добу), Загальна кількість місць в комплексі ресторанного господарства — 480-500 місць. — окреме приміщення для харчування персоналу, — додатковий бар у зоні приймання.
А — європейський сніданок з самообслуговуванням та частковим обслуговуванням (шведський стіл). В — європейський обід з самообслуговуванням (шведський стіл). С — обід по замовленню та з попереднім накриттям столів. D — обід та вечеря з вільним вибором та повним обслуговуванням. E — європейська вечеря з самообслуговуванням (шведський стіл). F — вечеря (обід) колективу гостей чи з приводу урочистої події по попередньому замовленню з підвищеним рівнем обслуговування та повним сервіруванням столів (банкет) або попереднім накриттям (фуршет).
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Вимоги до ділового центру |
— конференц зал на 150 місць з аудіо та відеоапаратурою — кімнати ділових зустрічей, з можливістю трансформації обсягів — бізнес-центр з телефаксом, копіювальною технікою, комп’ютерами, при’єднаними до Інтернету.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Вимоги до спортивно-оздоровчого центру | Склад центру:
— банний комплекс (лазні різного типу); — лижний хол; — кардіо- та фітнес- зали; — плавальний басейн із відповідною інфраструктурою; — вітамінний (соковий) бар; — медично-консультаційний центр; — перукарня вищої категорії відповідно до вимог ДСТУ 4094; — допоміжні приміщення.
До складу комплексу басейнової зони входять: — внутрішній басейн, площею дзеркала 160 м2. — зовнішній (відкритий) басейн — площа дзеркала близько 150м2 , — дитячий басейн площею дзеркала 68 м2. Примітка: технологія підготовки води та функціонування басейну розробляється окремим проектом.(очищення води виконується гідрохлоридом) § Структура процедурних та медично-консультаційного блоків розробляються на наступних стадіях проектування по окремому завданню. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Вимоги до розважального центру | В складі розважального центру передбачити:
— казино — загальна площа близько 406 м2; — 2 дитячі ігрові кімнати загальною площею близько 116 м2. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Вимоги до обслуговуван-
ня комплексу: |
— пральню (потужність визначити проектом); — блок обслуговування житлового фонду; — приміщення основного обслуговуючого персоналу (примітка: спеціальні склади і майстерні та блок обробки відходів передбачається розмістити в окремій споруді-2-га черга будівництва) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Інші технологічні умови: |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2-5 рівні | Житловий фонд:
1 .204 номери. 2 .максимальна кількість гостей-344. 3. обслуговуючий персонал-100 чол.(включаючи адміністрацію.) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1-й рівень | Ресторанний комплекс повного сервісу (4 зали)
1. загальна кількість місць-353. 2. персонал-102 чол.(для усього ресторанного комплексу). |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бар вхідної зони (лоббі бар)
1. кількість місць-60-80. 2. персонал-8 чол. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Діловий центр
1. кількість місць-180. 2. конференц зал на 150 місць. 2а. нічний клуб на 40-50 місць 3. обслуговуючий персонал — 6 чоловік. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Цокольний рівень | Кардіо — оздоровчий центр (фітнес -центр)
1. кільк.відвідувачів-290 2. персонал-15 чол. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1-2й рівень | Розважальний центр
1. оптимальна кількість відвідувачів -100 2. обслуговуючий персонал-12 чол. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3-й рівень | Коктейль-бар
60-80 місць, персонал-8 чол. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Примітки: 1.Режим роботи готельного комплексу — цілодобово, з обмеженнями режиму роботи по окремих складових комплексу.
2.Склад допоміжних та обслуговуючих приміщень визначити проектом згідно рекомендацій Замовника. |
Tags: Новости