Проектирование зданий, расчет конструкций, авторский надзор

Карточка технического решения на проектирование отеля

КАРТКА ТЕХНІЧНИХ РІШЕНЬ

ПО ПРОЕКТУВАННЮ ГОТЕЛЯ:

„Готельний комплекс на 200 номерів «

№ п\п

Найменування розділу

Вимоги

Запропоноване рішення

Прим.

1

Облаштування території, зовнішні елементи благоустрою

1.1

Вивіска

З емблемою що світиться

2

Вхід до готелю

Безпосередньо до вестибулю, де міститися служба приймання, захищений від попадання холодного повітря (тамбури, теплові завіси).

Вхід до готелю повинен бути пристосований до потреб інвалідів та інших мало мобільних груп населення

2.1.

Окремий службовий вхід

2.2.

Вхід для гостей з повітряно-тепловою завіскою та дашком на шляху від автомобіля

2.3.

Вхід до ресторану (кафе, бару)

З готелю

2.4.

Автостоянка

Підземна та відкрита автостоянка з охороною. В кількості 100% від кількості номерів

2.5.

Декоративне і (або) огороджувальне озеленення території

Паркан виконати у вигляді „зеленої» огорожі використовуючи кущі та дерева

Архітектурно-декоративна підсвітка комплексу (будинок, територія).

3

Громадські приміщення

3.1.

Устаткування та меблі

Відповідають функціональній визначеності приміщень, та виконані в етнічній для даної місцевості традиції (гуцульські мотиви)

3.2.

Зона рецепції (приймання)

Не менш за 200м2

3.3.

Служба приймання та зона відпочинку

Меблі (крісла, дивани, стільці, столи, журнальні столики). Спеціальний покрив підлоги, граніт, мозаїка, оздоблювальна плитка.

Сейф для зберігання цінностей туристів у зоні приймання.

Інформаційні та рекламні матеріали, зокрема з іноземними мовами, в зоні приймання або у холах на поверхах.

Реєстрація з використанням сучасного технічного устаткування

Служба приймання повинна мати спеціальне місце для обслуговування особи, що рухається на візку.

У громадських приміщеннях (вестибуль, холи, приміщення для харчування тощо) потрібно визначити місця для особи, що рухається на візку.

3.4.

Для відпочинку

Меблі    гарнітурні:   виготовлені   на    замовлення,   виняткового   дизайну,

оздоба   підлоги   та   стін із   натуральних    матеріалів    найвищої    якості;

живі квіти та декоративні рослини;

декоративні елементи оформлення інтер’єру та картини в авторському виконані, що відповідають загальному стилю приміщення;

освітлювальні прилади виняткового дизайну на індивідуальне замовлення, які гармонують із загальним стилем приміщення та забезпечують достатнє освітлення не менш ніж 10 Вт\м2

3.5.

Килими або килимовий покрив

У зонах відпочинку та коридорах матеріал килима сертифікований в Україні

3.6

Холи(салони)

На кожному поверсі

4

Загальне технічне устаткування

4.1.

Резервна система енергозабезпечення Стаціонарний генератор1600кВт, що забезпечує освітлення громадських та житлових приміщень і роботу ліфтів, холодильних установок, кухонного устаткування, обробляння та подавання води протягом доби не менше ніж 24 години

4.2.

Резервна система гарячого водопостачання на час аварії чи профілактичних робіт

4.3.

Кондиціювання приміщень спільного ви користування (вестибуль, приміщення для культурних або ділових заходів) Кондиціювання (система «чилер фан -койл»)

Басейни: температура води 30 С.

4.4.

Кондиціювання житлових приміщень Кондиціювання (система «чилер фан-коіл»)

4.5.

Вентиляція санвузлів примусова

4.6

Ліфти пасажирські
Кількість Розташування Розміри шахти (приблизні розміри) Кількість чол./навантаження Ситуація із входом Поверхи
1 4 шт. Ліфт у фойє 170 х 240 см

ширина (100см  )

13/1000 кг -2, -1, 0, +1, +2, +3, +4
2 4 шт. Ліфт у зоні Wellness та господарський ліфт 170 х 180 см

ширина дверей мін. 100см

8/630 кг Ліфт с двома дверми. -2, -1, 0, +1, +2, +3
3 2 шт. Ліфти при президентських апартаментах 170 х 170 см

ширина двері мін. 100см

8/630 кг -2, -1, 0, +1, +2, +3
4 1шт Ліфт для подачі всього необхідного на кухню 170 х 240 см

ширина дверей мін. 100см

8/1000 кг Односторонні двері* -1, 0

Один ліфт повинен бути пристосований до потреб маломобільніх груп населення та інвалідів.

Час очікування ліфта  — не більше 30 сек.

4.5.

Опалення Центральне опалення з термостатом для індивідуального регулювання температури, підігрівання підлоги у ванній кімнаті, 100% резервування електропідігрівачів.

4.7.

Телефонний зв’язок Телефон в рецепції, доступний для гостей

4.9.

Прямий телефон з міською, міжміською, міжнародною мережею в усіх номерах.

4.10.

У багатокімнатних номерах телефон у кожній кімнаті, та санвузлах

4.11.

Телефони колективного користування у вестибулі в кабіні або під акустичним ковпаком-міський, міжміський, міжнародний.

5.

Номерний фонд Номерний фонд готелю -204 номери.

Повинен бути один номер, пристосований до потреб інвалідів.

5.1.

134 двомісних номерів  „стандартний» — 34-38 м2.

Багатокімнатні номери повинні мати:

1.        Вітальню площею не менше ніж 16м2.

2.        Спальню із санвузлом (ванна або душ, умивальник, унітаз), коридор з додатковим туалетом.

5.2.

60 номерів класу „полулюкс» площею-50-55 м2

5.3.

8 номерів  класу „люкс» площею — 119 м2

5.4.

2 президентських номера класу „люкс» — площею 303 м2

6

Звукоізоляція номерів Усі номери із звукоізоляцією стін, дверей та вікон, яка повністю запобігає проникненню стороннього шуму і відповідає 5 зірковому готелю.

7

Технічна оснащеність номерів

7.1.

Двері та замки 1.        Замок із внутрішнім запобіжником підвищеної секретності, енергозберігаючий пристрій.

2.        Вічко у дверях.

3.        Охоронна сигналізація чи електронні засоби контролювання за безпекою номера.

7.2.

Освітлення 1.       Загальне освітлення кімнати.

2.       Світильник біля кожного ліжка.

3.       Лампа, яка освітлює робоче місце (стіл).

4.       Вимикач дистанційного керування загального освітлення біля узголів’я.

7.3.

Електричні розетки 1.       Із зазначенням напруги.

2.       Не менше двох на кімнату.

3.       У санвузлі.

4.       Для під’єднання Інтернету.

5.       Різнопазові.

7.4.

Телебачення 1.    Кольоровий телевізор у кожному номері.

2.   З прийманням програм, основних телекомпаній світу і готельного відео каналу, з дистанційним керуванням

7.5.

Радіоприймач Радіоприймач, або інша можливість приймання радіопрограм в усіх номерах.

7.6.

Міні-бар В усіх номерах.

7.7.

Міні-сейф В усіх номерах

8

Санітарне устаткування номера

8.1.

В усіх номерах повний санвузол (умивальник, унітаз, ванна або душ)

ПЛАНОВО-ТЕХНОЛОГІЧНЕ ЗАВДАННЯ

Клас (категорія) закладу, його технологічна потужність Попередньо — 5* з кількістю номерів 200.

Вимоги до закладів ресторанного господарства У складі ресторанного комплексу передбачити необхідні типи закладів для надання повного комплексу послуг ресторанного господарства:

—             зал ресторану повного сервісу (робота 18 год. на добу) на 148 місць,

—             зал повного сервісу на 118 місць — клас «Гурман» (VIP) (робота 12 год. на добу),

—             два тематичні зали La Carte (№1 і №2) 40-50 місць кожен (робота 12 год. на добу),

—    коктейль-бар на 80 місць.(робота 16 год. на добу),

—    нічний клуб на 40-50 місць (робота 16 год. на добу),

Загальна кількість місць в комплексі ресторанного господарства — 480-500 місць.

—    окреме приміщення для харчування персоналу,

—    додатковий бар у зоні приймання.

  • Складські та адміністративно-побутові приміщення ресторанного комплексу передбачаються у складі готельного комплексу.
  • Роботу РК передбачити на сировині (овочі, риба річкова, м’ясні продукти) та напівфабрикатах (частково м’ясні продукти, птиця, риба океанічних порід, кулінарна продукція промислового виробництва). Окремі види кондитерських виробів та товарів доставляються готовими.
  • Зберігання продуктів передбачається на рівні 3-добового запасу.
  • Режим харчування:
Тип обслуговування
Сніданок

Самообслуговування та попереднє накриття (шведський стіл)

Обід

Попереднє замовлення, можливо — шведський стіл

Вечеря

Вільний вибір та попереднє замовлення

  • Рекомендовані форми обслуговування:

А — європейський сніданок з самообслуговуванням та частковим обслуговуванням (шведський стіл).

В — європейський обід з самообслуговуванням (шведський стіл).

С — обід по замовленню та з попереднім накриттям столів.

D — обід та вечеря з вільним вибором та повним обслуговуванням.

E — європейська вечеря з самообслуговуванням (шведський стіл).

F — вечеря (обід) колективу гостей чи з приводу урочистої події по попередньому замовленню з підвищеним рівнем обслуговування та повним сервіруванням столів (банкет) або попереднім накриттям (фуршет).

  • В залах — загальному та «Гурман» встановлюються барні (коктейль) стійки для відпуску напоїв, купівельних товарів, приготування коктейлів, соків — фреш, кави та чаю, та лінії самообслуговування (шведський стіл)
  • Робота одного бару цілодобово.
  • Обслуговування в номері цілодобово.
  • Надавання сніданків.

Вимоги до ділового центру
  • Склад ділового центру:

—          конференц зал на 150 місць з аудіо та відеоапаратурою

—          кімнати ділових зустрічей, з можливістю трансформації обсягів

—          бізнес-центр з телефаксом, копіювальною технікою, комп’ютерами, при’єднаними до Інтернету.

  • Забезпечити організацію ресторанного обслуговування конференц залу (асортимент: напої гарячі та холодні, бутерброди, готові кондитерські вироби).
  • Камера схову з цілодобовою роботою.
  • Зберігання цінностей у сейфі адміністрації.
  • Послуги секретаря, стенографіста, посильного.

Вимоги до спортивно-оздоровчого центру Склад центру:

—   банний комплекс (лазні різного типу);

—   лижний хол;

—   кардіо- та фітнес- зали;

—   плавальний басейн із відповідною інфраструктурою;

—   вітамінний (соковий) бар;

—   медично-консультаційний центр;

—   перукарня вищої категорії відповідно до вимог ДСТУ 4094;

—   допоміжні приміщення.

  • Басейнова зона.

До складу комплексу  басейнової зони входять:

—   внутрішній басейн, площею дзеркала 160 м2.

—   зовнішній (відкритий) басейн — площа дзеркала близько 150м2 ,

—   дитячий басейн площею дзеркала 68 м2.

Примітка: технологія підготовки води та функціонування басейну розробляється окремим проектом.(очищення води виконується гідрохлоридом)

§             Структура процедурних та медично-консультаційного блоків розробляються на наступних стадіях проектування по окремому завданню.

Вимоги до розважального центру В складі розважального центру передбачити:

—              казино — загальна площа близько 406 м2;

—              2 дитячі ігрові кімнати загальною площею близько 116 м2.

Вимоги до обслуговуван-

ня комплексу:

  • В складі обслуговуючих приміщень передбачити:

—              пральню (потужність визначити проектом);

—              блок обслуговування житлового фонду;

—              приміщення основного обслуговуючого персоналу

(примітка: спеціальні склади і майстерні та блок обробки відходів передбачається розмістити в окремій споруді-2-га черга будівництва)

Інші технологічні умови:
  • Марки технологічного обладнання визначаються Замовником на наступних стадіях проектування.
  • Проектувальник при потребі зацікавлених організацій бере участь у погодженні проектних рішень
  • Розробка технології підземної та відкритої автостоянки.

2-5 рівні Житловий фонд:

1 .204 номери.

2 .максимальна кількість гостей-344.

3. обслуговуючий персонал-100 чол.(включаючи  адміністрацію.)

1-й рівень Ресторанний комплекс повного сервісу (4 зали)

1. загальна кількість місць-353.

2. персонал-102 чол.(для усього ресторанного комплексу).

Бар вхідної зони (лоббі бар)

1. кількість місць-60-80.

2. персонал-8 чол.

Діловий центр

1. кількість місць-180.

2. конференц зал на 150 місць.

2а. нічний клуб на 40-50 місць

3.  обслуговуючий персонал — 6 чоловік.

Цокольний рівень Кардіо — оздоровчий центр (фітнес -центр)

1. кільк.відвідувачів-290

2. персонал-15 чол.

1-2й рівень Розважальний центр

1. оптимальна кількість відвідувачів -100

2. обслуговуючий персонал-12 чол.

3-й рівень Коктейль-бар

60-80 місць, персонал-8 чол.

Примітки: 1.Режим роботи готельного комплексу — цілодобово, з обмеженнями режиму роботи по окремих складових комплексу.

2.Склад допоміжних та обслуговуючих приміщень визначити проектом згідно рекомендацій Замовника.

Tags:

Comments are closed.