Проектирование зданий, расчет конструкций, авторский надзор

Монтаж, приемка, эксплуатация подвесных пасажирских дорог

Після закінчення робіт з монтажу канатної дороги на ній повинні знаходитися наступні документи:

паспорт ПКД;
сертифікат на канати, а для канатів, що підлягають випробуванню на канатно-випробувальної станції, свідоцтво про випробування канатів;
акти закладення канатів в муфти;
акт на счалку каната;
акт заміру провисання несучого каната;
акт на зважування противаги;
акт випробування рухомого складу;
акти про закріплення металоконструкцій станцій і опор на фундаментах;
акти приймання фундаментів і опорних конструкцій;
акти на приховані роботи;
акти випробувань гідравлічних систем;
акт випробування устаткування вхолосту.


Після закінчення монтажу, до пред’явлення ПКД приймальної комісії, проводиться комплексне випробування по інструкції, розробленої спеціалізованою проектною організацією.
Перед здачею канатної дороги в експлуатацію виконується перевірка готовності до експлуатації. При цьому виконуються пробний пуск, загальний і функціональний контроль окремих частин та їх взаємодія з іншими деталями.
При комплексному випробуванні канатну дорогу відчувають за часом, при цьому перевіряються всі види приводу на всіх режимах роботи залізниці.

Мінімальний час обкатки при випробуванні на номінальній швидкості становить:

5 год — для буксирувальних канатних доріг;
10 год — для інших доріг.

Після закінчення комплексного випробування і виконання всіх необхідних пусконалагоджувальних робіт канатна дорога здається приймальної комісії з урахуванням регіональних інструкцій.

Tags:

Comments are closed.