Траса канатної дороги
Максимальний кут нахилу несучого і несучої-тягового каната на ППКД не повинен перевищувати 45 °.
Максимальний кут нахилу тягового каната ВКД не повинен (як і кут нахилу буксировочної лижної доріжки) перевищувати:
30 ° — на ВКД з одномісними буксировочними пристроями;
26 ° — на ВКД з двомісними буксировочними пристроями.
Максимальний кут нахилу тягового каната ВКД з відчіпляється на станціях буксировочними пристроями повинен вибиратися з умови недопущення самовільного зміщення по канату вільно висячих незавантажених буксирувальних пристроїв.
ПКД в плані між станціями повинна бути прямолінійна. Відхилення каната на опори в плані допускається не більше 30 ‘.
Траса ВКД в плані може бути непрямолінійна на ділянках, де встановлені горизонтально або похило розташовані відхиляючі шківи, блоки або ролики.
Всі перетину ПКД або паралельне проходження з нею залізних доріг, ліній електропередачі, річок, каналів та інших водних перешкод, шосе, прокладання дороги над спорудами, а також встановлення опор і станцій ПКД поблизу аеродрому повинні бути узгоджені в установленому порядку.
Проходження траси ПКД над територією шкіл, дитячих садків, ясел та інших дитячих закладів не допускається.
Перетинання ВКД з лижними трасами, в’ючними стежками і зимовими дорогами на одному рівні не допускаються.
Допускаються перетину на різних рівнях за умови споруди містків. При цьому лижна траса на містках повинна мати суцільну огорожу у вигляді стінки висотою не менше 1 м від снігового покриття.
До всіх споруд ППКД повинні бути передбачені підходи або під’їзди відповідно до проекту дороги.
Відстань по вертикалі від нижчої точки рухомого складу або будь-якого каната ППКД до землі має бути не менше:
а) 3,0 м — з урахуванням снігового покриву в тих місцях, де можлива присутність людей;
б) 2,0 м — з урахуванням снігового покриву в тих місцях, де виключається присутність людей.
При підході до станцій ця висота повинна бути зменшена до відстані, визначених нижче для конкретного типу ППКД. Зона, в якій ця відстань менше зазначеного вище, повинна бути обгороджена.
Відстань по вертикалі від нижчої точки рухомого складу або будь-якого каната ППКД повинно бути не менше:
1,5 м — до верху дерев;
2,0 м — до найвищої точки будинку або споруди, що знаходиться під трасою ППКД, а також до верху залізничного, автодорожнього або судноплавного габариту.
При визначенні нижчих точок дороги до розрахункової величиною статичного провисання повинна додаватися складова, що враховує динамічний характер навантажень при її роботі. За вказану складову приймається найбільша з наступних величин:
5% найбільшого провисання несучого каната в даній точці;
10% найбільшого провисання тягового або несучі-тягового каната в даній точці.
Наближення будівель або природних перешкод до зовнішніх габаритах ППКД допускається на відстань не менше 1,0 м і 2 м для ВКД.
При визначенні габаритів ППКД повинні враховуватися відхилення, провисання канатів і рухомого складу під дією вітрового навантаження при роботі дороги, а також провисання і відхилення несучих, що несуть-тягових, тягових та інших канатів при зупиненої дорозі і дії нормативної вітрового навантаження в місці розміщення ППКД.
Tags: Новости