Проектирование зданий, расчет конструкций, авторский надзор

Порядок видачі дозволу на розміщення стаціонарної малої форми

ПОРЯДОК ВИДАЧІ ДОЗВОЛУ НА РОЗМІЩЕННЯ СТАЦІОНАРНОЇ МАЛОЇ АРХІТЕКТУРНОЇ ФОРМИ

9.1. Заявник подає Адміністратору заяву на одержання документа дозвільного характеру, до якої долучає заяву про надання дозволу на розміщення малої архітектурної форм (далі заяву про надання дозволу) за формою, затвердженою Наказом Держбуду України №227 від 13.10.2000 р. і наступні документи:
— копію свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності;
— документ, що посвідчує право на земельну ділянку;
— паспорт стаціонарної малої архітектурної форми з нанесенням місця розміщення, планів та фасадів (далі — паспорт прив’язки), виготовлений підприємствами, установами, організаціями, які мають відповідну ліцензію та погоджений у встановленому порядку.
Погодження паспорта прив’язки здійснюється відповідно до п. 4 Порядку видачі аналогічно до погодження проектної документації.
9.2. Адміністратор наступного дня телефоном або іншим доступним способом повідомляє голову сільської, селищної, міської ради, районної адміністрації про надходження документів і разом з ним визначає дату і спосіб їх передачі та повернення Адміністратору. У 5-денний термін заява про надання дозволу та документи із скеруванням голови сільської, селищної, міської ради, районної адміністрації передаються Адміністратору. Відповідно до Порядку взаємодії Адміністратор передає заяву про надання дозволу та документи в відділ містобудування і архітектури. Відділ місто будування і архітектури протягом 5-й робочих днів перевіряє відповідність паспорта прив’язки державним будівельним нормам, затверджує паспорт прив’язки, видає дозвіл на розміщення малої архітектурної форми, передає Адміністраторові дозвіл та затверджений паспорт прив’язки.
У разі відмови в наданні дозволу відділ містобудування і архітектури готує повідомлення за підписом керівника з посиланням на конкретні підстави.
9.3. Відповідно до п.3.16 Порядку взаємодії Адміністратор інформує Заявника і передає йому дозвіл/відмову та затверджений паспорт прив’язки.
9.4 Для перереєстрації дозволу на розміщення малої архітектурної форми після закінчення терміну його дії Заявник подає Адміністраторові заяву про перереєстрацію дозволу, до якої долучає документи, вказані у п.9.1 Порядку видачі. Адміністратор здійснює дії, передбачені пп. 3,5-3,7 Порядку взаємодії, після чого передає заяву про перереєстрацію дозволу та подані документи до відділу містобудування і архітектури. Відділ містобудування і архітектури упродовж 5-й робочих днів подовжує термін дії дозволу на розміщення малої архітектурної форми або готує відмову та передає Адміністраторові дозвіл/відмову. Адміністратор інформує Заявника і передає йому дозвіл/відмову відповідно до п.3.16 Порядку взаємодії.
У разі змін у державних будівельних нормах, місцевих правилах забудови, розташуванні існуючих споруд та інженерних мереж при перереєстрації дозволу відділ містобудування і архітектури (управління містобудування та архітектури міської ради) здійснює переоформлення паспорта прив’язки.
9.5. При зміні естетичного вирішення малої архітектурної форми/ внесенні змін у паспорт прив’язки з ініціативи суб’єкта підприємницької діяльності Заявник звертається до Адміністратора з відповідною заявою, пропозиціями, паспортом прив’язки, дозволом на розміщення малої архітектурної форми та бланком договору про надання послуг відділом містобудування і архітектури, підписаним та скріпленим печаткою Замовника. Адміністратор здійснює дії, передбачені пп. 3,5-3,7 Порядку взаємодії, після чого передає подані заяву та документи до відділу містобудування і архітектури. Відділ містобудування і архітектури упродовж 5-й робочих днів підписує договір, вносить відповідні зміни в паспорт прив’язки, при потребі в дозвіл на розміщення малої архітектурної форми або готує відмову та передає документи Адміністраторові. Адміністратор інформує Заявника відповідно до п.3.16 Порядку взаємодії про необхідність подання копій платіжних документів (суми та розрахункові рахунки вказуються у договорах). При передачі документів Адміністратор звіряє сплачену суму з сумою підписаного договору, робить відповідні записи у контрольному графіку документообігу та у журналі і передає Заявнику паспорт, дозвіл на розміщення малої архітектурної форми/відмову, 1-ин екземпляр підписаного договору.
9.6. При зміні функціонального використання малої архітектурної форми з ініціативи суб’єкта підприємницької діяльності Заявник подає Адміністраторові:
— заяву;
— пропозиції;
— дозвіл на розміщення малої архітектурної форми;
— паспорт прив’язки;
— висновок районного відділу земельних ресурсів (управління земельних ресурсів) про відповідність використання земельної ділянки цільовому призначенню.
Адміністратор здійснює дії, передбачені пп. 3,5 — 3,7 Порядку взаємодії, після чого передає заяву та подані документи до відділу містобудування і архітектури відповідно до Порядку взаємодії.
Відділ містобудування і архітектури в термін до 5-й робочих днів вносить зміни до дозволу на розміщення малої архітектурної форми. При необхідності отримання висновків інших дозвільних органів термін може бути подовжений до ЗО календарних днів.

Related Images:

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Comments are closed.